Páginas

martes, 1 de enero de 2013

PIN-ERA JOAN NAIZ!!!!

Oporraldiko lehen larunbatean PIN-era joan nintzen nire lagunekin, nik nahi nuen joan, eta pentzatzen nuen ez nintzela joango.
PIN-era heldu ginenean, gauza asko egin genuen: barraketan igon, futbolean jolastu partida batzuk...
Urte honetan revolutionean igon naiz, bueltak ematen dizkizute eta buruz bera ipintzen dizute. Kamiseta bat eta futbelezko pelota bat lortu nuen, kamiseta futbol partida bat jolasten eta irabazten, eta futbolezko baloia tonbola batean eta tonbola horretan portero bat zegoen bueltak ematen eta zuk bi gol zartu behar zenuen, nire lagunak ez zuten irabazi baloia nik bakarrik. Nire lagunek beste opari batzuk lortu zituzten.


                          EGUN HORRETAN OSO ONDO PASATU NUEN!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario