Páginas

domingo, 20 de enero de 2013

OSABAREN BASERRIAN

Zapatuan nire osabaren baserrira joan nintzen asteburua pasatzera.
16:OOtan irten ginen eta nire lehengusuaren partidara joan ginen.
Ondoren erosketak egin genituen eta segituan Baserrira.
Baserrian txakur berriarekin egon nintzen eta bere izena ITXO da.
Ondoren lo egitera joan ginen eta oso ondo egin genuen lo.
Goizean atertu egin da eta paseo bat eman dugu,baina ez du
gehiegi iraundu eta haizeak hodeiak ekarri ditu eta euria hasi da.
Arratsaldean bazkaldu ondoren Osaba eta ni paseo bat eman dugu
ahuntzak ikusteko eta orkatzak ikusi ditugu eta gero baserrira joan gara.
Meriendatu eta kotxez etorri gara Galdakaora.

2 comentarios:

  1. Ze izen polita dauka zure osabaren txakur berria.
    Oso polita izango da ITXO

    ResponderEliminar
  2. Bai oso polita da txakurraren izena, baina nola deitzen da baserria?

    ResponderEliminar