Páginas

domingo, 6 de enero de 2013

BILBOTIK IBILI NAIZ

Atzo, nire koadrilarekin Bilbora , Biboko arte ederreko museora Boteroren erakusketa ikustera joan nintzen. Oso polita izan zen, beraren margolanak ederrak zirelako. Margozten dituen  pertsonaiak oso potoloak direla asko nabarmena da.
Geroago, bazkaltzera joan ginen, eta bakoitzak menu bat eskatu zuen . Jarraian mutil guztiak taberna batean partidua ikusten geratu ziren , eta neskak, ordea Bilbotik paseo bat eman genuen.
Azkenik Erregeen kabalgata ikusi genuen, baina niri gehien gustatu zitzaidan karroza, Baltasarrena izan zen, txikitatik nire erregea delako.

ZEIN ONDO PASATU NUEN!!!



4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Ni ere joan nintzen kabalgata ikustera,baina
    guk balkoi batean egon nintzen eta ez zuten
    goxokiak botatzen,bueno batzuk bai baina
    goxokiak behera joaten zen.

    ResponderEliminar
  3. Ni Bilbora joateko gogoak neukan kabalgata ikusteko, baina erosketak egin behar nituen nire amarekin.

    ResponderEliminar
  4. Nik ez nahi nuen joan eta nire ama bai, orduan nire ama joan zen eta nik nire lagunekin geratu nintzen

    ResponderEliminar