Páginas

lunes, 28 de enero de 2013

GALDAKAO FUTBITOKO TRIANGULARRAKO IRABASLEAK

Larunbatean,triangular bat izan genuen Santurtzin padel y golean.Triangularrean Galdakao,Bilbao eta Santurtzi jolastu genuen.Nik Galdakaoko atesaina nintzen,zelaia futbol indorkoa zen.Lehenengo partidua Santurtzi- Bilbao izan zen eta 1-3 irabasi zuen Bilbok,hurrengo partidua Santurtzi-Galdakao izan zen eta bi eta huts hasi ginen galtzen baina azkenean Galdakao irabasi genuen 6-8 oso pozik geunden baina geratzen zen finala Bilboren kontra.Azkenean partidua asi zenean bat zero galtzen genuen,gero guek gol bat sartu genuen eta beraiek guei hiru,4-1 egon ginen galtzen.Guek gehiago motibatu ginen eta nik jokalariz atera nintzen,nik atera nintzenean lagun bat hiru gol sartu zuen eta 4-4 enpate geratu ginen.Azken bost minututan Job eta nire anahia golak sartu zuten eta 4-6 egon ginen irabasten gero guei berriro bi gol sartu zizkiguten eta 6-6 egon ginen bi azken minututan korner bat egon zen eta nik ateratzera joan nintzen eta Angel eskatu zidan baloia jendea pentsatzen zuen berari pasatuko niola baina azkenean golera bota nuen eta gola izan zen jendea oso pozik ipini zen.Azkenean golpe handi bat hartu nuen eta begiak itzi nuen jendea susto handia hartu zuen eta korrika nire gana etorri zen baina azkenean ondo negoen baina apurtzu bet negarrez, gero arbitroa izan zuen intensidad jeitzeko, hogei segundu eta gero nik atesainaren haurka negoen eta baselina bat egin nuen baina tzarto atera zitzaidan eta ezkerrarekin eman nuen eta azkenean 6-8 irabasi genuen.
1.GALDAKAO 6
2.BILBAO         3
3.SANTURZE   0
HAU DA KLASIFIKAZIOA
OSO ONDO PASATU GENUEN¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario