Páginas

martes, 1 de enero de 2013

IZOTZAN PATINATZERA JOAN NINTZEN

Atzo patinatzera joan nintzen nire lagun batzuekin, Janire eta Naroa, haiek Portugaletekoak dira eta urtero geratzen gara Gabonetan Bilbon izotzan patinatzeko. Nik oso urduri nengoen, nik ez dakit ondo patinatzen baina bakarrik bi aldiz jausi nintzen nahiz eta gehiago jausiko nuela pentsatzen nuen
Nire laguna Janire eta ni konpetizio bat egin genuen ea nor jausten zen gutxiago eta enpate geratu ginen 2-2.
Ordu bat patinatzen egon ginen, nire anai txikia Luca eta nire ama ere zeunden, denok oso nekatuta amaitu ginen baina oso dibertigarria izan zen eta seguraski hurrengo urtean itzuliko gara denok.

                                            OSO ONDO PASATU NUEN!!!!

3 comentarios:

  1. Erregeak ekarri didate bale bat joateko Victoriara patinatzera.

    ResponderEliminar
  2. Nik joan nintzen pasadan urtean jausi nintzen bi aldiz baten min eta bestean ez, zen nire lehenengo aldiz joaten nintzena eta ez nekien ezer.

    ResponderEliminar
  3. Nik joan nintzen patinatzera Bilbon nire familia askorekin. Ez nintzen jausi , bakarrik bota nintzen naitaz

    ResponderEliminar