Páginas

martes, 17 de abril de 2012

PAGASARRI





Gaur,larunbata pagasarrira igo gara 9 etan altzatu gara gozaltzeko eta 10 etan irten gara aitaren etxetik. Nik bastoi bat neukan nire arreba ere bastoi bat eta nire aita ura, botikina, hamaiketakoak eta prismatiko batzuk super handiak. 4 ordu eta erdi egon gara ibiltzen 3 igotzen eta ordu bat eta erdi geisten. Oso polita zen dena baina tontorrera heldu ginenean oraindik politagoa zen.Nik hamaiketakoa jan nuen eta gero txokolatina bat.OSO POLITA IZAN DA ETA OSO ONDO PASATU DUGU DENOK!!!!!!










2 comentarios:

  1. nik ere pagasarrira joan naiz etaoso polita da paseoa eta bistak, gainera nik joan nintzenean
    orein bat ikusi nuen.

    ResponderEliminar
  2. Eguraldi ederra izan zenuen, argazkian ikusten den bezala.

    ResponderEliminar