Páginas

lunes, 2 de abril de 2012

NIRE AITITEREKIN


Atzo apirilaren 3an nire aititeren etxean lo egin nuen eta oso eroso egon nintzen. Hurrengo egunean apirilaren 4an nire anaia eta biok kalera joan ginen aiteterekin supermerkatura erostera. Han gauza asko erosi genituen: izozkiak, babarrunak, yogurrak, tomateak, bi ogi txiki guk meriendatzeko, ogi normal bat, komuneko papera, ... Jan eta gero, 15:00etan ibiltzera joan ginen, nire aitite, nire anaia eta hirurok. Urbiraino joan ginen. Baina nire anaia izan ez balitz Etxebarriraino joango ginatekeen. Urbitik buelta eman ondoren gozoki denda batera joan ginen eta gozoki dendatik nire aititeren etxera. Han askaria hartu genuen telebista ikusten ari ginen bitartean. Merienda jan eta gero aititek gure etxera ekarri gintuen eta nire etxean sartu, aldatu eta "Idazleak Idazlen" idatzi nuen astelehenean egindakoari buruz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario