Páginas

martes, 10 de abril de 2012

LEKEITION


Atzo, Apirilaren 9an Lekeitiotik etorri nintzen 21:00 nire lagun batekin, Gorka. Atzo, goizean hau egin genuen:
Lehendabizi Lekeitioko arrokak eskalatu genituen eta "perzebeak" eta "erizoa de mar" arrapatu genituen gurasoekin. Nik ere karramarro bat harrapatu nuen eta gero beste karramarro handi bat ikusi nuen baina ezin izan nuen hartu "txitxipus" zeukalako. Gero buelta bat eman genuen eta horren ostean "Txalupa" jatetxera joan ginen jatera, portuan. Janari goxo-goxoa zegoen. 2 ordu pasa eta gero hondartzara joan ginen eta jolasten pasa genuen denbora, 5 hesi egin genituen eta oso ondo pasatu genuen. Gero beste buelta bat eman genuen eta kaio asko ikusi genuen. Gero izozkiak erosi zizkiguten eta etxera itzuli baino ginen beste atsedenalditxo bat egin genuen Amoroto herrian.

No hay comentarios:

Publicar un comentario