Páginas

lunes, 30 de abril de 2012

Nire Aita Mutualian

Nire aita beste egunean anka apurtu zen lanean kamioia zeroaman baina lehenengo kamioitik gauza batzuk atera behar zuen eta kamioiaren atzean dauden ateak joan zituenean zabaltzera zabaldu zuenean
ankara plaka bat jauzi zitzaion eta plaka hirurogei kilo pisua suen gutxienez.Ni eta nire ama etxean giñen eta orduan nire aita deitu zigun eta ezan zigun hospitalera joan behar garela bera erutera baina azkenean Mutualiara joan giñen zartu giñenean zegiduan ezan zioten nire aitari zartzeko hanka begiratzera eta lehenengotaz benda eta muleta bat eman zioten eta hamar indeziño ere egun batean bat ipintzeko.Aste bat pasatu eta gero berriro joan zen eta ezkaiola eta beste muleta bat eman zioten ze hanka oso puztuta zegoelako eta gaur berriro joan behar da ikusteko zelan daukan hanka.

2 comentarios:

  1. Zelako faena zure aitarena. Zenbat denbora egon behar da?

    ResponderEliminar
  2. Espero dut denbora gutxitan eukitzea eskaiola.

    ResponderEliminar