Páginas

martes, 24 de abril de 2012

NIRE ANAIA MUTILA IZANGOKO DA¡¡¡¡

Atxo nik nire ama, aita eta nire anaia joan ginen hospitalera ikusteko zer izangoko den umea, mutila ala neska. Egon ginen itxaroten medikua deitu arte, nire ama neska izatea nahi zuen, nik, nire aita eta nire anaia mutila izatea, bost minutu pasa eta gero deitu zuten nire ama. Ni eta nire anaia ez ginen sartu medikuak esan zuelako. Gero nire anaia eta nik ipini genuen belarriak atean entzuteko zerbait baina ez zen ezer ulertzen, gero nire aita eta ama (eta anaia txikia) atera ziren eta nire anaia eta ni korrikan joaan ginen aita eta amaren ondoan eta esan genuen biok batera "zer da? zer da?" Amak itxaron zuen apur bat (bi segundo) eta esan zuen, pozez, "mutila da" nik eta nire anaia saltoka hasi ginen. ESPERO DUGU DENA ATERATZEA ONDO¡¡¡¡¡

1 comentario:

  1. Zorionak! Berdin da neska zein mutil, kasua da laister baduzuela beste lan bat eta jostailu polit bat! Disfrutatu!

    ResponderEliminar