Páginas

domingo, 26 de mayo de 2013

PORTUGALETEKO IBILALDIA

Gaur Markelekin, ber ama, nire ama, nire aita eta ni Portugaleteko ibilaldira joan gara.
Han gazte asko zeuden alkola edaten, bat asko botaka egin du oso mozkortuta zegoelako.
Portutik nijoala Portugaleteko zubiaren transbordadorean igo egin naiz errekako alde batetik bestera pasatzeko.Zubia oso altua da eta orduan zubiaren gainetik joan beharrean transbordadorean joan naiz.
Momentu horretan traineren txapelketa ikusi dugu, errekaren ondotik pasatzean.
Herri honetan nire birramona jaio egin zen eta ere nire birraitona ezagutu zuen
Gero joan garen bezala  etorri gara Galdakaora (lehenengo lanzadera hartu eta gero Basuriren parkearen pixka bat goirago metroa hartu)
Oso ondo pasatu dut eta hurrengoan joango garenean, itsasontzi txiki bat hartuko dugu (gasolinoa).

No hay comentarios:

Publicar un comentario