Páginas

domingo, 12 de mayo de 2013

NIRE LEHENGUSINAREN EZKONTZA

Atzo nire lehengusinaren ezkontza izan zen eta oso ondo egon zen.
Nire aitak ezkondu egin zien apaiza bat bezala.Nik oso ondo pasatu nuen ezkontzan baina pixka bat aspertu nintzen txikiena nintzealako.Baina oso ondo pasatu nuen nire lehengusuarekin ezkontzaren ostean zegoen diskotekan.DJ bat zegoen eta oso ondo ipintzen zuen musika.
Jatetxe batera joan ginen nire lehengusinaren ezkontzaren ostean.
Diskotekan txarto ipini nintzen eta min asko nuen eztarrian.Mina eztarrian, buruko mina eta hotza neukan. Orduan bederatzietan etxera joan nintzen.
13:00 etik 04:00 etara iraun zuen ezkontza.
Nik oso ondo pastu nuen baina azkenean txarto atera nintzen.
Etxera itzuli nintzenean min asko nuen eztarrian eta sukarra neukan baina ez neukan hotzik.
Gaur ezin izan naiz lagunekin atera eztarrian min asko dudalako

No hay comentarios:

Publicar un comentario