Páginas

jueves, 16 de mayo de 2013

GREENPEACE ITSAZONTZIAN

Gaur Greenpeace itsazontzian egon naiz eta oso ondo egon da.Bilbon zegoen larunbaterarte eta oso ondo zegoen itsazontzi hori.Mundu guztitik pasatzen da eta gauza asko ditu.Nik nire aitarekin oso ondo pastu dut han itsazontzi polita eta handia zen eta gustatu zait igotzea.
Gehien gustatu zaidan partea izan da kapitaina daukan mapak eta kontrolak ziren.Ere helipuerto bat zeukan.Izotza apurtzen du bere aurreko aldearekin antartidako izotz zati handiak apurtzeko.
Pasatu dituen hiriak dira:Bilbo, Londres, Grezia, Dinamarka...
Greenpeace itsazontziako bidaiariak arrainei defendatzen die arrantzaleak arrantzan daudenan.
Greenpeacek arrantzaleen aurrean jartzen da eta ordua ezin dute baleak arrantzatu.
Green pecetik ateratzean kate super handiak ikusi nituen.
Argazki asko atera naiz nire aita oso astuna delako argazkiekin.
Berriro munduari buelta ematen dionean gomendatzen dut itsazontzira igotzea.



No hay comentarios:

Publicar un comentario