Páginas

domingo, 10 de marzo de 2013

NIRE OINAKO ATZAMARRA APURTUTA

Larunbatean Alvaroren etxera lo egitera joan nintzen. Afaldu nuen eta pelikula bat ikusi genuen, eta gero ohera. Goizean altxatu ginenean ohetik, gosltzera joan ginen eta bajatu genuen Alvaroren eskaileretatik eta nik jausi nintzen, baina ez nintzen min egin. Gosaldu ginenean nire eskuineko oinaren atzamar batean neukan min asko; ezin nuen ezta ibili.
Gero joan nintzen nire etxera eta esan nion aitari pasatu zitzaidana, eta ikusi zidan atzamarra eta esan zuen hospitalera joateko. Nire ama pentzatzen zuen apurtuta bazegoela ez nintzela joango barnetegiara ezin izango nuen joan. Hospitalera joan nintzenean nire aitaren lagun bat zegoen han eta ekarri zitzaidan gurpil aulki bat. Medikuak ikusi zitzaidanean esan zuen apurtuta zegoela baina ahal nuela joan barnetegietara!!!
Oso ondo pasatuko naiz barnetegietan!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario