Páginas

domingo, 17 de marzo de 2013

LAN-BIDE 5-8 BAKIO

Larunbatean partidu bat euki nuen Bakioren kontra,partidua oso polita izango zela pentsatzen nuen, eta horrela izan zen partidua oso polita eta interesgarria izan zen. Partidua hasi zenean Bakiok sartu zuen lehenengo gola, eta bost minutu geroago bigarrena oso tzarto egon ginen jolaste baina azken minutuan Yosu Ipiñak sartu zuen gola.Bigarren zatikoak oso motibatutak atera ginen ppartiduari buelta emateko bigarren zatia hasi zenean guek oso ondo jolasten ari ginen eta zortzigarren minutuan gol bat sartu nuen, geroago beste gol bat sartu nuen,kanpo erdian neukan baloia baina ez nuen pasatu, lautik joan nintzen eta atesainaren kontran ikusi nuenean botatzeko asmoa neukan baina baloia apurtzu bet joan zitzaidan eta atesainari ere regateatu nuen nik arrituta geratu nintzen jokaldia oso ondo atera zitzaidalako.Bigarren zatiaren azken momentuan ere Xabier Lopezek gol bat sartu zuen eta bigarren zatia amaitu zen 4-2.Azken zatian sei gol sartu zuen Bakiok zeren eta txarto jolastu genuelako.Azkenean Enekok golazo bat sartu zuen eta partidua amaitu zen  5-8 galdu genuen .

No hay comentarios:

Publicar un comentario