Páginas

domingo, 9 de diciembre de 2012

URBASAN

Gaur Urbasara joan naiz nire lagun batzuekin.
Urbasan ni kanpin batean egon nintzen haurreko urtean.
Oso polita da Urbasa,pagadi hasko ditu eta larreak ugariak dira zuhaizkekin eta harriekin.
Elurra zegoen toki batzuetan,baina oso gutxi baina pixka bat gorago ikusten zen edurra.
Oso labankor zegoen zorua,orbela bustirik eta harriak goroldioz beterik.
Txabola bat zegon egurrez eginda,txikia baina polita.
Eguzkia basora ez zen zartzen baina larratan eguzki ugari zegoen.
Urbasan oso eguraldi ona egin du,freskura zegoen baina beroa ere egin du arratsaldean.
Oso goiz ilundu du,5:00tan gutxi gora behera eta ez zen ia ikusten.
Ni aldapa atean erori naiz,ni nre,laguna eta irati,zortez irati ez da ezer egin baina ni bai.
Ni zauri bat egin naiz hankan,izterrean.
Katu batekin ibili gara jolasean eta oso polita zen,zuria marra laraijekin.

1 comentario:

  1. Oso polita egongo zen Urbasa.Gainera elurrarekin.
    Guztatuko litzaidake horra joatea egunen baten baina txarra da askotan atletismoko krossak ditudala

    ResponderEliminar