Páginas

miércoles, 26 de diciembre de 2012

HENDAYA (FRANTZIA)


Igandean, nik nire familiarekin egon nintzen Hendayako parke handi batean jolasten poliziak eta lapurretara. Nik lapurra nintzen eta nire lehengusua eta nire anaia harrapatu behar zidaten baina bat batean nire lehengusua kolunpiotatik jausi egin zen eta eskua apurtu zitzaion, orduan nire lehengusua, bere gurasoak eta nire eta bere lehengusina ere joan zen. Orduan nik, nire gurasoak, nire anaia eta nire amama buelta bat eman genuen hondartrzatik, eta itxaroten genuen noiz deituko zuten eta horrela izan zen 20 minutu barru deitu zuten eta hau esan zuten:
Jon erradioa eta kubikoa apurtu dela eta 17:00etara geratu behar dela kirofanora sartzeko eta eskayola handi bat jartzeko hilabete baterako. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario