Páginas

domingo, 16 de junio de 2013

GREASE !

Atzo, ekainaren 15ean Eukalduna Jauregira nire guraso eta nire ahizparekin joan nintzen. Bertan GREASE musikala ikusi genuen eta izugarri polita izan zen, Estatu Batuetako 70eko hamarkadara eraman gintuen. Garai hartan gazte guztiek larruzko jakak eta orrazkera berezi bat eramaten zuten, eta  ohiko mugimendu bat egiten zuten; poltsikotik orrazi bat atera, eta mutilek, haien ilea orrazten hasten ziren.
Neska protagonista, Edurne, operacion triunfon abestu zuen neska, Sandy izan zen.
Musikala amaitu zenean, Euskalduna jauregitik, dantzatzen eta abesten jarraitu zuten, ikusleak geunden lekuetatik igaro ziren, eta ni, pasilloaren ondoan jesarrita nengoenez, Edurnek eta beste aktore batzuek ere, eskua eman zidaten.
PRIMERAN PASATU NUEN!!!;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario