Páginas

domingo, 3 de febrero de 2013

SAN BLAS EGUNA


Gaur San Blas eguna da, eta horren ondorioz Bilbora kordak eta roskilak erostera joan gara. Euria  egin arren, jende asko etorri da tradizio bat delako.
Ondoren, Arenaletik eta Gran Biatik paseo bat  eman dugu.
Geroago Miribillara saskibaloiko partidu bat ikustera Joan gara, Bilbao Basket, Real Madrilen kontra, partidu oso ona izan da!!!!, baina zoritzarrez  irabazlea  Real Madril izan da, baina bizi dugun giroa apartekoa izan da .
Azkenik nire aitak gomendatu digun jatetxe batera joan gara, eta jan dugun guztia oso gozo egon da.

ZEIN ONDO PASATU DUDAN!!!!!!!

3 comentarios:

  1. zenbategatik galdu zuen uxue bilbao basket?

    ResponderEliminar
  2. nik ere ikusi dut birritan ede hirutan uxue bilbao basket partiduak eta bat izan zen
    uxue izena ipini ziotenean

    ResponderEliminar
  3. Hor nire aitak lan egiten du.
    Eta oso ondo dago partiduak ikustea, nik saskibaloiko partidu asko ikusi dut nire aitari esker.
    AUPA UXUE BILBAO BASKET

    ResponderEliminar