Páginas

miércoles, 17 de octubre de 2012

ANGINAK

Erenegunean entrenamenduan txarto zentitu nintzen, oso txarto ari nintzen arnasten. Gero autora joan nintzen, pentsatu nuen atake bat edo zerbait emangoko zizkidan.Nire anahia txikiaren mantarekin tapatu nintzen. Tensioa asko jeitsi zidan eta etxekoren aparatuarekin tensioa neurtu nuen eta oso txarto neukan.Gero dutzatu nintzen eta ohera joan nintzen afaldu gabe. Eguna amaitzean,(gauean) ea ea ezin nuen lo egin., 38.5 markatu zidan termometroa. Urrengo egunean,azteartean medikura joan nintzen eta anginak neukan. Anginak 1,2 edo 3 alditan dekot urtean zehar.Egun osoan ez nuen jan ezer natilla bat baina pastillarekin ezin nuelo oso irentsi.Pastillak batzuk eman didate, ezin nuen irentsi.Gaur ondo altzatu naiz oraindik txarto nago, baina etxetik atera naiz apur bat eta zinemara eraman dit nire izeko, eta Lo imposible ikusi dugu nik, nire izeko,nire amama eta nire hiru lehengusuak.Bihar ondo banabil (segurazki) klasera eta kalera joangoko naiz.              




                                                                           
                                                                               Hori zuria(parche de drenaje blanco) pusa da, eta sabilarekin nasten da, eta saliba infektazen da, ondo ipintzeko tsuak botazen dut panuelo batean edo irentsi egiten duzu, baina intsi egiten baduzu salibamin handia egin duzu.                                                          
                                                               

                                ANGINAK, DEFINIZIOA: NEGARGARRIAK DIRA¡¡¡¡
                                                                                       

2 comentarios:

  1. eta potaka egiten baduzu gehiago infektatuko dira.

    ResponderEliminar
  2. nik ere euki nuen baten batean hori,eta egia da infektatu ahal da

    ResponderEliminar