Páginas

domingo, 19 de agosto de 2012

Alikantetik iritsi nahiz

Atzo Alikantetik Belsierre izeneko herri batera iritsi nahiz. Alikanten ez neukan internet orduan gauza importanteenak kontatuko dizuet.
Alinkanten oso ondo pasatu dut. Nire aitak iritsi ginenean hiru egun barru joan behar zen. Bera joan aurretik pizzeria oso onara joatea erabaki genuen. Ostiral batean etorri zen nire aitak.
 Nire lengusinak eta bere aita noski etorri ziren aste bat egotera. Nire lengusina Donoban deitzen da. Oso ondo pasatzen nuen Donobanrekin. Donoban donuts bat ekarri zuen (plastikoskoa). Eta bi egun pasa eta pintxatu zen.Donobanren hotelera joan nuen nire arrebarekin. Piscina bainatu eta pokerrera jolastera ikasi nuen.
Nire familiarekin Valenciara joan genuen, museo bat ikusi, akuario bat bisitatu eta pelikula bat ikusi genuen.
Hurrengo egunean kars-etan montatu ginen. Eta hori amaitzean pizzeria batera joatea erabaki zuten. Donoban hurrengo goizan joan zen. Eta lau egun pasa ondoren nik ere joan nintzen.

1 comentario:

  1. Pozten naiz hain ondo pasatzeaz oporretan. Laister ikusikko gara, disfrutatu geratzen zaizkizun egunak!

    ResponderEliminar