Páginas

martes, 15 de mayo de 2012

Intsektu Bola

Atzo gimnasia orduan frontoira joan ginen. Etorri ginenean aldapan intsektu bola bat aurkitu nuen. Filip jarri nion izena.
Gure talderi ornogabeak tokatu zizkigulako beste batzuk aurkitzea bururatu zitzaion Iker.Ari. Cesar.R, Iker.A, Iker.V eta Ander.O aurkitu zuten beste zazpi eta nik etxera eraman nituen.
5:30 iritsi nintzen nire amak ez zegoelako etxean. Nire amama etorri zen bera zeukalako giltzak baina utzi zituen etxean.
Zamakora  joan nintzen giltzen bila eta gero berriro etxera. Iritsi nintzenean nire aitak etorri zen.
Etxera igotzerakoan intsektu bolak kaxa batean sartu nituen eta hiru zeuden hilda.
Goiza zenean  bat jaio zen eta hil zen eta beste hiru hil ziren.
Baina Filip bizirik zegoen. Orain bi bakarrik daude, baina gehiago aurkituko dut.

1 comentario: